söndag 18 september 2011

You better lose yourself in the music

IdagDagen började med att jag vaknade 9,halvelva och sen halvtolv. När jag vaknade sista gången hörde jag regnet på fönstren och Tove som spelade gitarr från rummet bredvid, riktigt fin början på dagen!

 Nu ligger jag och dricker te och kollar på harrypotter 4 (eftersom vi var där dom hade spelat in massa i Oxford.)

Idag ska jag plugga, städa på rummet och bestämma vad jag ska ha på imorn på skolfotot, och sen ska jag ta ett fett bad och ta hand om mig själv från topp till tå. underbart
tillslut ska jag kolla på 8 mile för det är jag löst sugen på!

Fin söndag! Sen headar vi ut för en kort vecka med två sov sovmorgnar på tre dagar, gooottt!

HoppAs att ni också får en bra söndag, pooooosss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar