lördag 17 september 2011

När magen får bestämma

så förändras de flesta planer! Blev inget östansjö ikväll, låg och tyckte synd om mig lite istället.



Men efter lite vilande, te, vatten, tabletter, you name it, så blev jag mer på topp och rullade bort till aron ett tag för en blodig fifaturnering mellan honom, mig, jerruy och jonte.


Jag förlorade i genomsnitt med 5/6 mål per match. tillslut låg jag uppochner och spelade det jävla skitspelet. 

Men det var ändå trevlans.
Efter kampen och lite konstiga samtal ang. lena tår och  andra manliga kropps-konstigheter, bestämde vi oss för att vara lite baddmans.

 så vi tog våra cyklar, trotsade mörkret och kylan och tog en snirklande äppelknyckartripp genom hela vretstorp, från översta klevsbacken ända ner till ip.
Riktigt mysigt! Lite höstkallt, massa goda äpplen och bra sällskap.

Nu ska jag sminka off myself och sen göra typ varm mjölk med honung - så jävla gooooottt.

Låter otroligt gayigt men det är verkligen sjukt nomnomnom.

Sen bädda ner mig och mysa till one tree hill tills jag somnar!

Pooooooooooosss



haha, var inne på nån tråkig sida nyss




heheheheh.

ps Juste, älska mats vaggar mig ikväll! ds.

ps2. tyck synd om mig, jerry skrämde mig så jag slog honom och det slutade med att bara jag fick ont ,i handen. har fortfarande asont. Inte så okej. ds2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar