lördag 10 september 2011

BRA DAG FIFAN

Sov typ 10.5 timmar inatt, oerhört skönt.

Och nej, jag kollade inte på nån film igår när jag bloggat klart, jag la mig ner och hann lägga typ två ord på wordfeud och sen dösomnade jag.

Men imorse när jag hade mosat i mig en 4:e-dels baguette med salami och brie och grejjjjer till frukost så hoppade jag in på mitt rum och började göra kaoz.

Plockade ut byrån och skrivbordet
, dammsög lite härovar, dammade, slängde en miljard saker, la allt i en hög, flyttade högen och sen mitt i allt så började jag flytta runt möbler också.

Nu är jag väl i princip klar med alltihop
.. Det ligger en klädhög kvar, och en hög med jobbiga skitsaker som jag inte vet vad jag ska göra av riktigt, men alla möbler och tavlor är på plats!

kan foooohta lite sen och visa er, jag är ju så duktig.

Hursomhelst så fick jag värsta energirycket på eftermiddagen när solen sken och musiken spelade och rummet nästan var klart, det var underbart. 

Jag bara hoppade runt och dansade och ville hitta på en miljard saker ikväll.. jag ville åka till alla och överallt och bara ha det awesome!
Verkligen taggad såattsägaa.

Nu är klockan halvåtta ,rummet tog längre tid än vad jag trodde, och jag vet inte ens om jag ska hitta på nåt alls ikväll hah, så kan det bli...

Men jag kanske ska bort och rocka lite film med richard efter att vi har ätit :) ( ÅT NYSS MUSSELSOPPA, walla det var läskigt. men gott )

KANONkunnnngkungkunglåt ::: : : : ::
Navid Modiri & Gudarna – Kung Midas

även 
Navid Modiri & Gudarna – Telefonsvararen
Navid Modiri & Gudarna – I Väntan På Stormen

är bra.
 det är dom två andra jag har hunnit lyssna på på albumet hehe. lovar att resten också är guld.

Så ah, världen rockar just nu. Ingen söndagsdeprission, ingen omg-jag-måste-hitta-på-något-panik och just nu på wordfeud har jag ingen som har lagt så jag är friiiiiiiiiiiiii.


(jävla jävla spel, frukansvärt och underbart)

PUSSS PÅ ER 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar