fredag 30 september 2011

höst-busstur genom magiska viby

med en halvbra kamera och sittandes i en buss är det svårt att riktigt fånga det galet fina skenet som var.
Men här är mina försök.







HESTAAAAAAR













hemmavid







fint var det! 



Avslutar min kväll såhär.
osminkat och mjukisklädat



annas bögte. hon är dålig är dålig på detdär med mjölk. 
vet inte varför jag la upp den bilden ens.



Nu ska jag kolla på madagascar 2 tror jag. blev bara löst sugen. den är ju sjukt bra.




musikmyser även ikväll såklart.


"...och hennes nye kärlek
bände ner honom så lätt inför henne
utan att ens känna till den unge Werthers lidande
och det var första gången
han fick stryk av en främling
och hur skulle han kunna hålla tillbaka tårarna" 

badabapapa bapadapa
badabapapa bapadapa

Godernatter barn. 



ps. du dumma fluga som flyger runt i mitt rum och surrar :

1. VA I FAAN ÄR DU EFTERBLIVEN ELLER, sommaren var för typ två månader sen.

2. Sluta surra, vem tror du lyssnar på vad du har att säga? ,seriously.

3. Du är ful, oönskad och tydligen dum i huvudet också (flyga in i väggen om och om igen verkar inte funka som flyktplan, prova nåt annat kanske vore värt?

4. Ta ovanstående punkter som finkänsliga vinkar som vinkar åt det faktum att du är högt oönskad i en trött, lättirriterad tonårsflickas rum ikväll, please dö.

ds.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar