lördag 10 september 2011

the first cut is the deepest

oj vilken emorubrik det blev. Men jag menade inte så hehe.
 Lyssnar på den låten nu och ja, nåt ligger i det.
Fast jag tolkar det mer som en metafor för kärlek osv. Då stämmer det nog rätt bra måste jag få säga.





Jag kom precis hem från richard
, har smått panik inombords för jag åkte därifrån utan min mobil.
Verkligen ovanligt, brukar fifan ha mobilen klistrad vid handen, men så var inte fallet nu alltså.

Just nu är jag inte trött alls, konstigt säkert, vaknade för inte så länge sen... 

så jag sitter och myser i mitt nyommöblerade rum
och kollar runt på lite bloggar och har allmänt skön stämmning.

Ville bara säga det , youknow.

lite fina bilder kan jag ju ta mig friheten till att slänga upp faktiskt. Lite osammanhängslöst sådär.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar