torsdag 22 september 2011

spanar på stjärnorna

Kom precis hem från en kort nattpromenad. 
Det var länge sen jag var med om en sån faktiskt.
 En såndär knäpptyst vandring, när man är ensam med mörkret, månen och stjärnorna.


Det är nåt visst med dem.

Tänkte på den läskiga grejen att i new york var 9/11  första gången de kunde se stjärnorna på flera år. vet inte varför, men jag tycker det ligger något creepy över det.


 De 500 första meterna var alltså riktigt mysiga, då jag kunde njuta av mysighetsfaktorn i min situation.



Sen kröp mörkare mörker, en högljudd igelkott och spökliga tankar fram och jag spenderade resten av trippen på gränsen till nervsammanbrott. Ni ska bara veta hur mycket skumma potentiellt spök(/eller/och våldtäktsmän eller andra galningar)-innehållandehus dom har klämt in på rabogatan.

 Lite för många för en lättskrämd flicka som mig.


När jag stängde dörren var jag glad att jag levde, såattsäga. hehe



Det är jag fortfarande,men inte pga rädslor osv, utan helt enkelt för att livet är förjävla bra.


Jag har haft en såndär dag där allting (förutom tågen, men det kommer vi tillbaka till) klickar!
Underbar på-stan dag med riktigt fina tjejer, och riktigt bra kväll hos kuzin med fina pojkar.
Ledighet, braighet, imorgon kommer bli en bra dag....

Allt är bara kung fifan.

Jag orkar inte just nu fördjupa mig mer i att berätta om dagen , eftersom klockan är halvfyra och jag ska försöka mosa in några timmars sömn innan jag går upp imorgon och börjar om igen. (förhoppningsvis på ett skönare sätt än imorse, men även det berättar jag nån gång när jag orkar)


bilder från dagen får ni iaf!

Börjar med bussresan ( okej jag berättar nu, EFTER ATT FUCKING TÅGET VAR INSTÄLLT )


träffade ines! 


böfhaus-brudar


belli! ( som fick sminka mig när bussen stod still eftersom jag hade vaknat 15 minuter efter att jag borde suttit på tåget och 45 minuter innan jag behövde sitta på nästa tåg...)

Böfhaus blev det! 


Skitgod mat, fattar inte varför jag aldrig ätit där. Amanda och jag tog "fitness kyckling" och fick massa god salladsbuffé och grejer - sjukt värt


glasssbuffeeeeeeeeeeee!! 


mysko tjejer..


saleeeeeeeeeeeeeeem.
fast rätt snygga


carro och jag kom på ett nytt sätt att utnyttja sånahär maskiner på! HAHA
det är bara att dra lite...




THIHI
somsagt, mycket härlig dag för samtliga  förutom staackars ellen

Hon (
och jag) skulle åka ett tåg en timme tidigare än dom andra för det var det enda hon kunde ta, tror jag.
Sen försov jag mig somsagt och tåget var inställt så hon fick gå ensam på stan i två timmar.
När vi väl kom in så tog det så lång tid att bestämma ställe och få mat så hon hann inte äta med oss, för hon var tvungen att åka och jobba.
Sen när hon ska åka tåget till laxå så är det också inställt

herregud, stackars människan. säger jag bara
Fyfan.

Aja.


Efter ätande och ett par timmars flummande på stan så moppade jag hem ,drack lite te och kastade mig sen hem till richard och

 såhär såg det ut : 















FIN KVÄLLL!

Nu är klockan fyra.
fan.



SOVAAA

Pusshejj! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar