söndag 18 september 2011

som en nyponjävel


Känner jag mig. Underbart! 

Efter maten förut släppte jag allt som hade med plugg och måsten att göra
och tappade upp ett fett bad med massa badsalt, laddade upp med tända ljus, badsvamp, nya rakblad, ansiktsmask och hårinpackning och bara la mig och njöööööt.


Filade tillomed fötterna.





Efter det så smörjde jag in hela mig och tog på massa parfym och mjoookisbyxor.


                                            VARFÖR GÖR MAN INTE ALLTID SÅ? 

eller iallefall såhär, en gång i veckan.
Helt otroligt mysigt, och värsta själsmedicinen också, man får sånt jäkla lugn i sig. 

När jag låg där i badkaret (lets face it, det finns inte så mycket att göra så tankarna får gå lite som dom vill
så lovade jag mig att det ska jag nu göra i höst.
  Ta hand om mig lite bättre.
Sola (okej, det är dåligt men det är fint heheheh) , bada såhär varje söndag, köpa massa lyxiga krämer och inpackningar och ah, duvet.




Najsa till det! Tycker att lyxarsöndag borde vara ett allmänt begrepp.


Efter badet och smörjandet så blev det ingen 8-mile som jag planerat för mamma tvingade oss att se på Boy A.

Och jääklar va bra den var.
När den var slut så satt vi helt tysta och bara kollade på eftertexterna.. så sjukt fin! 

gah.




Amen! sjuk film.



Annars då.
 inte mycket.


Har officiellt tröttnat på wordfeud nu. 

Har varit godis-och-onyttighetsfri 1 vecka nu , gogogoo

Sover med två täcken nu, hösttecken.  haha, täcken, tecken. haha

Tror jag börjar få hål i en tand. kanske.

Lyssnar på mumford & sons i skrivande stund

Ska nog sova nu.

Det var väl allt.




Fan va trött jag blev, all skrivarlust bara trillade av pinn.

Men klockan är ju faktiskt efter tio och kärringjävel som jag är så borde jag sova nu. sååå.


Puss och hejdå på er sötnosar.





/baws banksy



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar