onsdag 14 september 2011

DAGEN I SMÅ KORTA ORD

eftersom klockan är halvelva och jag ska sova elva har jag bestämt och jag måste duscha, plugga och spela wordfeuuuuuuuuuuuuud hehheeh.

lektioner hela dagen.

sov på idrotten

åt kycklingwrap till lunch

kollade på fina träd på naturkunskapen

blåste såpbubblor med aron på vägen hem - bubblorna gjorde min dag

bråkade med anna och tomas

blåste bubblor i toves fil så hon slog mig

försökte plugga 

skulle ta en timmes powernap, la mig halvfem och sov till sju.

pluggade lite italienska

gick ut och åt min egen vikt i underbara pallaräpplen

sitter nu här och pratar lite med människor och poppar winnerbäääääääääck.

Nu ska jag springa in i duschen och försöka klämma in lite sovtimmar inatt!

Boss


12.90:- på ica. Barnet i mig har återuppväckts.
(like it ever was asleep

Beyoncé – Best Thing I Never Had - haft på hjärnan hela dagen
Biffy Clyro – Bubbles - passar.

HEKDå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar