fredag 16 september 2011

And shepherds we shall be, for thee my Lord for thee

I brist på annat så såg jag boondock saints ikväll. Igen.



                             För fjärde gången faktiskt, idag var dock första gången jag faktiskt såg hela.

 Tråkigt jäkla bra film!Finns massa fina bilder , slänger upp några fast alla är typ likadana..









Nanananaaa,
ja, för er som inte sett filmen är det väl lite meningslösa bilder menMENMEN så kan det vara.

Nu vet jag inte vad jag ska göra. Fryser.

Kanske sova

rockig fredag


Imorgon blir det mycket fotbollstittande och kanske lite plugg, ingen bigup på sistnämda men på det första är det tagg :d 
två sista hemmamatcherna för säsongen, en för annas lag och en med a-laget.

Så ah. That's what's up.

Nu ska jag försöka rycka upp mig och göra nåt mysigt.

hahaha,puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar