tisdag 6 september 2011

Shapping of LondON





Tjenatjena! 

som ni och vi och jag vet nu så är jag tillbaka från en riktigt awesome londonresa! 
Bloggberoende som jag är så "bloggade" jag varje kväll på min ipod ( jag vet, det är fan sjukt, jag är sjuk ) och dom fina texterna skrivna av en död,halvsovande & övergödd flicka kommer jag snart lägga upp, men inte just nu! 
Istället tog jag eftermiddagen i akt till att ta kort på min fina handel  och  ja. 

here you are! 


bild som slank med

TROOOLlLLLlLLlLlL




Lite smycken, hårgrejer, två deosprayer , jelly beans och en breath-freshner! (bara för att den verkade kul haha )

Closeups : 







Lite tröjor 


en underbar skitstor ( fanns bara i large och jag var tvungen att ha den ) collage-style-myströja.


Majsig stickad rackare. 


clozeupppp

Hittade en tubhalsduk, två mysiga vanliga långärmade tshirts och ett par beiga converse! (vill inte ha vita så blev skitglad, bara typ 39 pund! )



Och på portobello road hittade jag massa fina tavlor :





Lite trosor blev det också.
Och tre sånadär mjukis-bh:aaar




strompor 




Två t-shirtar, älskar färgerna och trycken! 


En halsduk till, en tjocktröja och en kofta


Och slutligen två fyndskivor! Kolla priset fifan hahaha. 


Så.
De var allt :)



Är skitnöjd med shoppingen, nu jävlar kan jag ringa in hösten!
Ska bara fixa en grå halsduk, en marinblå jacka och ett par bruna linser. Och ett par jeans.

Sen är jag nöjdare än nöjdast! 



PUSSS!! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar