onsdag 7 september 2011

pluggeftermiddag

Har fått ett och annat utrott i eftermiddag kan jag ju inleda med att säga.

Inre
utbrott, ska tilläggas.
 Alltså inbrott.

?


Eller whatever. jag har blivit arg!
Mina facebook-chattar-kompisar kan intyga.

Jävla skitmatte, jävla skitgeografi, italienska, svenska, tyska. GAAAAAAAAAAAH

dö. DO IT, DO IT NOW

Jag har ändå varit ganska duktig... 
Gjorde nääästan klart matten som vi ska göra till nästa vecka och gjorde klart olika städer på en karta som jag har varit efterbliven på så allt är snett



Ah. punktpunktpunkt
Sen låg jag helt utslagen i min varma mjuka säng och woopsi så somnade jag.. . . . .  .

Vaknade för en halvtimma sen och sen dess har jag suttit och fått tiden att gå genom att inte kasta mig över jelly beans påsen som låg och glassade på skrivbordet.

Det slutade med " Äsch, vafan. nån gång ska dom ju ätas upp


Den gången blev visst nu.

Nu efter sömn och bönor är energin lite bättre och humöret likaså. Enda som stör nu är att det luktar fotsvett, inte så nice.

Ska nog masa mig ner och göra sista kartgrejset och sen duscha.

Sounds like a plan to me.

 Kanske inte en great one men vafäääääääään.

Hejdå.


EY MÄNN ,ELVIRA, EY MÄNN 


2 kommentarer: