fredag 16 september 2011

Orkar inte ha kul ikväll

Detta är en ipodblogg, för jag är för trött för att hämta laddarsladdwn till min dator.

Sladden ligger på golvet bredvid mig. Kan tilläggas.

Jag har tappat ipoden i ansiktet tre gånger under skrivadenhärtexten-stunden , så jag är kropps-trött också.

Alltså , nej jag kommer inte orka ha kul ikväll, kommer inte orka åka nånstans och rocka eller ens träffa nån. Och sånt är väl helt okej, när man känner att man kan ha en mysig kväll hemma istället, men jag är för trött för att göra det mysigt för mig ._. kommer och lugga och vänta på att nån lägger på wordfeud eller smsar men det kommer ingen göra för alla är upptagna med sina festligheter på olika håll, denna soliga fredag. Inget godis har jag heller.

Så så jäkla synd om mig är det. Buhu.

Matter of facts är det inte synd om mig alls, men jag är trött. Därför får jag tycka det :)

Jag får lägga krut på morgondagen och hoppas på att nån vill umgås med mig då! syster ska ha hit folk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar