fredag 9 september 2011

And we become, simply robots

Måste till och börja med bigga upp min talangfulla kusin Evelina , fasen va bra hon är.





Sitter i skolan och lyssnar på lite grejer på youtube för att fördriva tiden, detta bland annat.

Min buss går inte ääääään på ett tag, slutade typ fem minuter efter att två-bussen gick så nu är jag fast här till halvfyra! win.
Halvglad .svettig och äcklig och trött och har ont i huvudet.

Men dagen var värd det! Riktigt kul har jag faktiskt haft :)
Jag, bella , olle och ivar var i samma lag, våra ettor kom aldrig så det blev bara vi fyra, men det gick jävligt bra ändå!
vi slutade trea, men med tanke på att dom andra var typ 7 i varje lag och vi kunde inte göra uppgifter som inkuderade etttor eftersom vi inte hade nån etta så tyckte jag att det var jävligt strongt.
Vi köttade, som jag trodde, och jaa. Det var guld helt enkelt :d

Dock var inte min kostym ( som var gjord av soppåsar, kavaj, byxor,slips, skor och hatt så smart och genomtänkt som jag hade trott... Den var perfekt på morgonen när jag tog på den, men såfort jag hade dansat runt lite i klassrummet och gått till miniaulan och suttit där i en kvart typ, så var jag helt genomsvettig på benen ,det verkligen rann! Likadant blev det med kavajen och hatten.. Så tillslut sprang jag runt i jeans, linne och slips bara, haha..
Men aja , det gick bra ändå :)

I pris fick vi massa choklad och så slängde olle på mig en fet godispåse också, så jag ska nog lägga mig och keka det en stund, sen strosa till bussen.

WILL PERHAPPS BLOGG YA LATER


Posss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar