tisdag 27 september 2011

i just laugh

Never Shout Never – I Just Laugh

HAHA lite bra låt. 

Sitter och gör en höstlista med emil just nu. Tyvär är det en såndär  länkar-jag-den-så-kan-ni-också-ändra-i-den så det tänker jag inte göra, men kan ju avslöja att den är jävligt bra!
En såndär sparka löv-lista.


Vilket jag gjorde idag lite för första gången för den här hösten föresten . Premiärsparket såattsäga.
Det var ett bra spark. Spontant och luktade gott.


/skolskadad-och-måste-analysera-allt






Idag var det en bra skoldag. Två lektioner varav en spenderades i en soffa. helt okej.

resterande tid så bar vi kakor åt alla jävla höger du kan tänka dig. Hit och dit och dit och hit.  Men tillslut blev vi klara och kunde börja slänga ut kakburkar åt alla hålll. Det var skönt.


I eftermiddag så har jag lärt mig lite städer i några länder,men mest så har jag sovit och suttit och pillat med dendär listan så ärligt talat lärde jag mig nog inte sååå jäkla mycket.


Men livet kan vara bra ändå. Fint väder ute. Pluggade på altanen med en kopp kaffe, det var nice. Gotta enjoy the little things.

Ni kan få en liten sneaky peaky iallefall, på vad våran aaaawesome lista innehåller.

Johnny Cash – Hurt
Cornelis Vreeswijk – Balladen om Fredrik Åkare
Mumford & Sons – White Blank Page
Mumford & Sons – Winter Winds
Bruce Springsteen & The E Street Band – I'm On Fire
Lars Winnerbäck – Söndermarken
Mumford & Sons – The Cave
Lars Winnerbäck – Tvivel
Jason Mraz – Love For A Child
Jason Mraz – Details in the Fabric
Bo Kaspers Orkester – Dansa på min grav
The Kooks – Eskimo Kiss
Melissa Horn – Om du letar efter nån
James Morrison – Once When I Was Little
Gavin DeGraw – In Love With A Girl
Counting Crows – Accidentally In Love
Gavin DeGraw – Soldier
Broder Daniel – Shoreline
Veronica Maggio – Sju sorger
Timbuktu – Karmakontot
Tracy Chapman – For My Lover

Fintfintfint!!

Ni får ha en bra kväll lovers.
Nu ska jag plugga vidare. Or sometin like that

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar