torsdag 29 september 2011

don't you know you better run run run run run run run

Fasiken vad bra tracy chapman är!
Hon fick svara för musiken imorse, rekommenderas starkt . Sjukt fin.

Jag har inte bloggat på ett par dagar, nej.
Jag har inte hunnit, ska skära ner på mitt databeroende lite eftersom all min lediga tid hemma spenderar jag framför den där jäkla lysande, underbara skärmen som bara äääter min tid.

Igår spelade jag kort med papa och sisters och kollade på idol istället för att sitta vid däätorn. Asmysigt. Faktiskt.
Pluggade lite , och skulle baka ,men fucking smöret vad slut? vad händer med världen.
Så liksom, hade massa tid helt plötsligt.. Riktigt niceee.


Idag (om några minuter) ska jag åka med cärro och ämända och sola lite i rockiga hasselberg,eller vad fan heter det?Hallsbergforsumla ellernåt. Å är med i namnet. Tror jag. Kasper bor där.

Och sen ska jag väl dela lite kakor och plugga KARTOOOOR som vi har ett fett äckligt prov på på måndag.

Nu vet jag inte vad jag ska göra med mitt liv, äta lite kakor kanske. Har ju bara ätit  4.5 stycken idag.


Puss på er












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar