torsdag 15 september 2011

geeeeeeeeeeenom eeeld , artificiellt

TJOHEJ BLOGGEN

jag ska ju egentligen inte sitta vid datorn vid den här tiden pådagen har jag bestämt mig för. egentligen.

Men jag fick sånt jävla glädjeryck och jag tycker att det har varit mest syrefattig somnar-i-vilken-sekund-som-heslt-fan-vä-läxor-jag-har-inlägg nu ett tag ( Iallefall skrivna i det moodet ) så nu tänkte jag göra nåt annat for once!

Är skitglad! Allt är perfekt just nu.
På nåt sätt. Egentligen är det väl en vanlig sketen torsdag men jag har nån slags friiiihetskänsla inom mig.

Jag kan italienskan goodenough till provet imorgon, det är bara skitlite matte och göra och det jag ska göra i eftermiddag är typ kartor, vilket är väldigt basic.
Fick åka hem tidigare eftersom jag gör kartorna hemma, har tydligensovmorgon  imorgon, blev klar med engelskan idag, hämtade internetlappar i biblioteket så jag har kunnat spelat lite wordfeud idag, slapp företagsekonomin för vi hade föreläsning, tacos i maten, jordgubbspaj på mentorstiden, läste amandas blogg om att hon och carro bara spontanade och var uppe hela natten till idag* träffade ida på bussen, lyssnade på geeeenoooooooooom eeeeeeeeeeeeeld när jag kom in i huset och bestämde mig för att blogga (därav rubriken, men ah, det fattade ni kanske) och sen när jag satte mig och drog på itunes- vilken låt tror ni inte rullar på om inte glädjelåten nr. 1 -Salem Al Fakir – I'm So Happy !
Det känns som att det är många bollar i luften men de håller på att landa, lugnt och fint med varsin fallskärm liksom.

Det är lite lagom kallt och småregnigt ute för att man ska kunna lyxa&mysa till det inomhus.
Jag ska nu dra ett äpple och plocka fint på mitt rum, sen plugga och kanske ta ett baaad ikväll.
Myslyxa. Somsagt.

* Läs här. Sånt bevisar att vi fortfarande är unga och kan göra konstiga och underbara sommarsaker nu i höstiga dagar
typ så

Annat som gör mig glad är melissa horns nya skiva och att the kooks släpper nu i dagarna (dom med premium kan lyssna redan nuu såkllaaart)

ALLT ÄR GULD FIFAN

för att vara en sketen torsdag men wtf - gotta enjoy the little things! 





VI HAR SKUGGORNA BAKOM OSS TROTS ALLT 


BOOOOSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar