söndag 18 september 2011

sådärja. redo för skolfoto

Nu har jag sminkat mig, bytt byxor fyra gånger och väckt alla små stackars systrar som är lediga idag.

Hår-frågan kvarstår. det hänger mest där. 
Det slutar nog att jag gör en såndär skitspännande grej och SNURRAR UPP LUGGEN BAKOM SKALLEEEN , oj för det har jag inte varje dag.

Men wtf




jag är ju så en satans snygg ekorre så det ska nog gå bra.



Tilläggas skall vad tilläggas bör : Att vi har friluftsliv innan fotot. 
A.k.a "Utomhus".
A.k.a regn.
  A.k.a mess.


Så hmmmmmmmmmmmm

Aja nu orkar jag inte skriva mer, ska kolla på scrubs ellernåt, bussjäveln går inte förns om en halvtimmeee

morgonmusik.

Gavin DeGraw – Not Over You
Melissa Horn – Om du letar efter nån
Melissa Horn – Jag saknar dig mindre och mindre
Beyoncé – Best Thing I Never Had
Veronica Maggio – Mitt hjärta blöder
Veronica Maggio – Inga kläder
Veronica Maggio – Snälla bli min
Veronica Maggio – Sju sorger

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar