måndag 19 september 2011

klick sa det


Fick hem mina efterskickade kort idag! 
Dessa bilder är en salig blandning av nice sayings,kändisar, kompisar och allmänt fina klickade  helt enkelt.

Jag blandade dom med de jag haft förut och spenderade eftermiddagen med att dansa runt i mjukisbyxor och klistra mina väggar fulla.

Jag är sjukt nöjd med resultatet, visst att det blev jävligt mycket och kanske lite rörigt men hellre det än helt vitt och tråkigt som det var förut.

 Nu älskar jag nästan varje personlig jäkla kvadratcentimeter av mitt rum! Det är najs.

 


oskärpan...
lite fina svartvita


lite alla möjliga ( typ fina-kort-som-blev-över) 



spegelkorten. såna man blir glad av



dear..sincerely.


Favoritväggen! 



ÖS / MUSIK/  VÄNNERVÄGG


clozeupp


clozeupp2


Tre underbara bilder bara



Min dörr utifrån :) 


Toves dörr utifrån :) 



haha jaaaa, det var allt.

om nån är sugen på ett helhetsintryck är det bara att ni pallrar er hit! 

Nu ska jag läsa om harmoniska,klumpiga men ändå trevliga älgar i min tyskabok och försöka förstå nånting.

PUSSSS



lite peddoblick måste jag få säga att jag fick till där!
stolt tjej.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar