fredag 16 september 2011

okej, ett sista blogginlägg , SEN SOVER JAG



Men om du ramlar kommer jag ramla åt samma håll 
  Spelar ingen roll vad du gör
 Ingen hade rört sig om du föll 
Jag vet det är tungt vännen
 Men det är lugnt vännen
Ladda din iPod
 Ladda den med stråkar och med sorg '



Det spelar ingen roll kompis 
    Vi ska åt samma håll kompis
 För vi har ingen koll kompis
 För allt du rör blir till moll

~








I väntan på stormen hyr du Forrest Gump
Samt köper en chokladask för att se om det är sant
I väntan på stormen tar du på dig själv du
Skiker i slutet femtio meter över älven

Längtan är privat men grannarna hör
Vem skulle röra dig precis som du gör

Lillfingret vet vad långfingret vill göra
Alla gånger jag fått höra vad jag inte får förstöra

Händerna minns vad hjärtat skrev
Alla gånger jag sket i allt det jag vet







måste verkligen aaashissa navid modori & gudarna!

Som ni vet har jag haft (och har) en riktigt fet crush på deras klockrena "kung midas"  och på "telefonsvararen" , båda är sjukt bra!

Och nu ikväll har jag hunnit lyssna igenom lite och hela plattan är att rekommendera! Skön, glad, bra texter.

En del låtar är så bra så man bara vill dö lite.


hela skiten

lyssna fifan

PUSSNUDÅ


¨

skitfeta videos också :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar