söndag 25 september 2011

att vakna med träningsvärk i magen efter att ha skrattat så mycket

Gårdagen blev riiiktigt trevlig. Jag åt vanliga kräftor, havskräftor, räkor och musslor.
what the fuck is happening?


Brukade sky allt såntdär med eld och vatten, men ja.. Det är ju inte så farligt haha :)

Magknipen kom ifrån faderskapens tafatta försök till att stämma upp i allsång, med alla sorters snapsvisor dom kunde komma på.

Efter en sång om att en snaps är som att kyssa en nymålad flicka så frågade anna vem som skriver texterna egentlgien och då drar ju pappa igång, såklart.

"Det är vi ! vi battlar, nivet som rapparna. Yo fuck, DJ!"

Hahahahh, så sjukt cool. Slutar inte med snacket på ett tag heller.


Även kenneth gav mig lite magknip när han skulle lägga en basstämma på en snapsvisa och hans version av bas var att sjunga så mörkt,falskt och lurigt som möjligt.
 Gärna ska man trycka hakan emot halsen och se extremt ansträngd ut också. hahaha galen.

Fler saker uppkom som jag tänkte att jag  skulle blogga om men de har jag glömt nu... Hehe.

Aja. bra kväll iaf.

Inatt sov jag tolv timmar, nästan exakt, så min dag sa sluuuuuuuuuuuuuurp så var den borta! Klockan är redan tre och jag hade tänkt hinna plugga, kolla på fotboll, och städa idag, och sen ta spa-kväll ikväll

Hmmmmm. Låter som att pluggandet får vänta idag. också

Här kommer iaf masser med gårdagens-biiiiiilder.


tog inga på kvällen med klickade endel när moder och jag mös med kaffe på altanen i höstsolen, och när vi började fixa inne i rummet.


mysaren på altanen


mammas fina bröd...saker




big , fet pyntning på g! 





Vi brukar aldrig göra såntdär med massa hattar och grejer men nu gick vi in för det med 100 % och köttade hatttar, hakklappar, lyktor och allt! 

ska det va så ska det va



ett... fönster.


och jag med min mysar outfit! Älskar tröjan ,oerhört mysiiiiiiiiiig.

Nu ska jag ta på mig nåt annat än pyamas och skaffa ett liv.

TJERÅÅÅ


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar