torsdag 15 september 2011

Mitt rum juu

Glömde att visa hur det blev, efter mitt möblera-om-ryck.

Samma skit inuti är det, men hängde o ställde allt lite annorlunda bara.



Ze Bed

härifrån kan man göra allt som behövs
datorn brukar ligga i hyllan , har laddare till allt bredvid mig och jag har ett underlägg till en te-mugg i hyllan. Perfekt! 


Fin vägg som snart får påökt när min fotobeställning kommer! 



flyttade på hela jävla smink-byrå-saken och spikade upp lite halsband



fick inte plats med allt på skrivbordet så jag slängde det jag inte använder i en låda haha



ser det ut.

Lite konstiga bilder kanske, ingen riktig helhetsbild men vafan.
Kom hit och kolla då om det är så intressant :(






SÅHÄR SMART VAR JAG IDAG BTW ( så jag slapp hålla) : 


kletokladd does the trick.

Ja.

Idag hade jag en bra eftermiddag. 
Satt och chillpluggade, lyssnade på massa bra musik, laddade ner massa bra musik och pratade med massa bra människor.

blev lite kär i några låtar på lil waynes nya skiva, lyssnade massa på general knas på toves spotify..
kollar nu igenom the kooks nya


Mös på bara


kluddade lite också



NU SOVAAAA

pusssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar