tisdag 13 september 2011

kan äntligen andas igen

Internet har legat dött hela dagen och shit vad beroende man är har jag idag insett.
Försökte logga in på wordfeud en miljard gånger och uppdaterade facebook hela tiden , utan att det hände nåt. Höll på att gå in i väggen.

Men visst, gotta give it to it, men hinner med mycket.

Klockan 20.00 hade jag hunnit äta två gånger, plugga massa italienska, dricka tre koppar kaffe, plugga matte, plocka på mitt rum, slå lite på min syster och göra en höst-spellista.

Damnn.

Fått ryck&skrik ett antal gånger i internet-abstinens, kan tilläggas.
Som värsta wow-barnet.


Förövrigt har det varit en ganska shitty day.
har haft ont i huvudet och mått illa större delen, vet inte varför jag har sån skallebank, sov fifan mer än åtta timmar i-förra-natt! 

Okej. vi hade sovmorgon och slutade klockan ett, så själva skoldagen var det väl tekniskt inget fel på.
men

1. Jag missade morgonbussen med en minut så jag fick lunka tillbaka i regnet med en fet och tung väska bara för att sitta och chilla i tio minuter och sen lunka tillbaka till nästa buss.

2. Jag missade hemåtbussen när jag åkt tåget till laxå så jag fick sitta där och uggla i tio minuter för att sen tåga (heheh) tillbaks till hallsberg och sen åka buss hem.
Slutade halvett och var hemma halvtre, win fifan.



Det roliga med denhär dagen var att när jag missade bussen så var laxåarna (ellen emma och linda) s tåg försenat, och degerforsarna (louise och jenny)s tåg också! hahah. Så det var typ. Fyra pers på första FE-lektionen.

Plus att jag valsade rakt i en stendöd skola klockan nio-isch på morgonen, allt var stängt och inte en jävel syntes men jag traskade på med min musik i öronen tills en vaktmästare fick tag på mig och bad mig att gå ut eftersom det tydligen var brandövning?

Då stod jag och glodde lite, men bestämde mig för att iallefall hitta min klass borta vid transtensmatsalen typ, så jag traskade ditåt och möts då av att hela skolan drösar tillbaka. VÄÄERT.


ja,det var det denhär dagen hade att bjuda på.

Det och sovning i miniaulan (vilket iofs var otroligt skönt).

Nu ska jag sluta waaaaaaaaaaaaahina och sova istället.

Puss på er och puss på vädret <3 


kvällsquote

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar