fredag 9 september 2011

shine your light

down on me. lift me up so i can see

Fin mysarlåt.

Åkte precis hem från en mycket fin kväll hos little miss amanda andersson
. Vet inte vad vi gjorde riktigt. Mös i soffor, kollade på star trek haha. Drack te, åt bulle, hoppade i amandas ljuvliga dubbelsäng.

oerhört trevligt att se allas fula nunor igen
, det var sketalänge sen vi träffades alla sådär, iaf när jag kunde vara med, faktiskt.
Dagen innan skolan började typ!
walla inte bra dude.

Men aja.




Iskall som jag var/är efter en chilly moppefärd på ett par m
il så kröp jag omedelbums ner i sängen såfort jag tvättat  bort sminket och gjort te.
Hoppade även i mjukisbyxor och raggsockor och drog på min sovarlista, därav titeln från en oerhört sovig låt,

Nu tror jag att jag ska kolla på en film i min ensamhet för ovanlighetens skull.
Vore trevligt. Eller spela lite wordfeud. Störda dumma tråkiga underbara spel.

Hursomhelst , tack för kvällen!


Poss

Good friends we have had, oh good friends we've lost along the way
In this bright future you can't forget your past
So dry your tears I say

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar