söndag 11 september 2011

Superhjältenördarna

Jag och anna sitter i min säng och jag plattar (gudomligt snäll som jag är) hennes hår.



Jag multitaskar för fullt
genom att spela bra musik, spela wordfeud, äta godis, prata med folk och platta hennes hår, men hon har inte så mycket att göra så hon sitter och filururar. Om superhjältar av nån anledning

a- vem skulle du helst gifta dig med? spindelmannen,batman eller fantomen?

l-eum. spindelmannen tror jag. (svinga med han i spindelnät liksom. plus att han kan kasta iväg en liten spindelväv-stråle och hämta typ fjärrkontrollen om man inte orkar hämta den)


a-ah det vore ganska coolt.
okej, kallas batman för läderlappen?

l- ja jag tror det, eller nån kallas det iaf.

a-okej. vad gör fantomen egentligen?

l- Eh, vet inte. han hoppar väl runt i djungeln mest tror jag.

a- kul.... ._.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar