måndag 19 september 2011

Bussblogg

På fucking toppp!!


Hahah jag är så jäkla glad just nu , både i skallen och i kroppen!
Hade en grymt chill dag, sovmorgon och hade vikarie på matten och han var helt underbar! Haha som en liten morfar.
Engelskaredovsningen är gjord nu också, och skolfotona är tagna! Imorgon har vi sovmorgon och vi har typ inga läxor nu eftersom vi är lediga tors-fre!

Jag har redan planer för nästan alla lediga stunder framöver denna vecka, ,which is just the way i like it!

 Det är fint väder ute, jag är pigg, jag lyssnar på massa taggmusik, det var god mat idag och vi hade låångfet rast under dagen. Och på tyskan blev det löst oseriöst, Ellen och jag översatte en text väldigt bokstavligt och jag fick trötthetsflum så jag typ låg ner i stolen och grät nästan.

Hemma har jag nyanländ kortbeställning som väntar på mig och åååååh. Så finns det ytterligare glad-saker som jag här dock utelämnar



Woaaaaaaah. Top of di top!!!


Sammanfattningsvis : om jag hade gått ensam på en väg just nu så skulle jag göra en musikvideo till typ "happy" i mitt huvud..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar