torsdag 29 september 2011

no longer the master of my emotions




DUN DUN DUUUUUUUUUUUUUUUUN
/ tjejen som har ett liv och sitter vid datorn 100 år innan hon ska till bussen.

Idag är jag trött. Somnade nångång för sent runt halvtolv igår, efter en kväll med scrubs, plugg och två timmars tjat borta i gatan hos min väldigt sjuka vän jerry. gav honom kakorr och godis. då blev det bättre.

Idag går vi kooort-mama dag -de e nice.
När vi har slutat ska jag svänga bort till marieberg en stund och se om jag hittar nåt fint, pengarna bränner.
Sen ska jag åka vidare till örebro och äta mer kinamat. En drog är det fan.

Idag är jag på bra humör. Navid modori och gudarna gör mig på bra humör.

Idagkväll ska jag sitta hemma och glo på idol, hoppas jag.

Idag är en bra fredag helt enkelt.

Idag får ni också ha det så bra!

Pisssss och puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar