onsdag 21 september 2011

har faktiskt spenderat fyra timmar på mer värda saker

än att lyssna på en hetsig käring och dricka blaskigt kaffe.


Handledarkursen var mycket mindre än okej.

 Mitt mobilbatteri dog, det var så löst inte okej


Men nu är det gjort! Ett och ett halvt år senare.. hehehe.
Känner mig dumihuvudet som inte drog igång den här processen för länge sen, men aja. Nu är den igångdragen och snart brommar jag på vägarna.



~

Idag-Dagen har varit seg och ganska o-effektiv från min sida.
Vetifasen om jag har gjort något vettigt i skolan. Överhuvudtaget. Skrattat. Det är vettigt.

Kom hem vid tre och hällde då upp två liter blufruit-te i en mugg och la mig i min säng med "V för Vendetta" på datorn.

( Måste här squeeeza in exakt hur mycket jag älskar min säng: Något oerhört. Den har en speciell charm, även om den inte är två meter bred så har den mycket kärlek i sig. Två mjuka underbar täcken på varandra och en madrass som man bara sjunker och sjunker ner i tills man inte kommer upp igen )

Låg där och halvsov tills jag var tvungen att slänga mig till hallsberg och gå på den där jävla skitkursen.
Nu är jag tillbaka i livet igen, färdigäten och tandborstad, så nu ska jag återgå till ursprungsläge.

.
.
.
.
.

.
Ja, ni gissade rätt
. Under täcket. Gott.




~




Imorgon ska jag på en kind of kärleksfull brudlunch i örubru.







HAHA

har bestämt att trots min två dagars feta sovmorgon så skall jag ta mig upp ur sängen (iallefall ställa klockan, sen får vi se hur det blir meeeeeeeeeeeeeeeeheheh )  klockan åtta! Och få ut lite av att vara ledig liksom.

Sen på kvällen bär det av till richard för mer sånthär :






Övriga avstickare som dagen vill bjuda mig på låter jag nu ödet , slumpen, eller vemsomhelst bestämma.
Nu har jag planerat klart! 


Stora fina feta kyssar på er 





Länge leve länge sen
som jag minns det var det lätt
även när jag trillade omkull 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar