onsdag 29 juni 2011

peace och sånt där

hej! jag har lånat till mig en dator hos amandas mormor så jag tänlte ge dig en lägesrapport.

DET ÄR AWESOME

jag har sovit sex timmar de två senaste dygnen,
 jag har lärt känna cirka en miljard människor, varav typ 7 st är norskar - guld haha!

Vi dricker nutella ur burken,
hänger vid pölar,
springer på ängar,
går vilse i borlänge,
lyssnar på musik,
 sjunger,
svettas och går på toa,bajamajorna är sjuuuuukt äckliga.

jag är fucking high on life, allt är guld fast alla är trötta o äckliga haha!
Varje "moment" jag har upplevt hittils har varit en "exakt såhär skulle jag kunna ligga/sitta hela livet"-stund, det är riktigt häftigt.

Ikväll ska vi kolla på jimmy eat world, paolo nutini , lykke li och kings of leon. Tills dess tror jag att vi ska chilla vid sjön och grilla korv eller nåt.

Hoppas ni har det grymt bra där hemma, jag har bränt mig, hoppas att ni också har deeet (a' hehe.

PUSSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar