fredag 24 juni 2011

sjukt bra kväll

Och dag! 
var lite halvglad när jag skrev förra inlägget men mitt humör steg allt eftersom jag fick i mig mat och grejer.
Hade en trevlig eftermiddag i sällskap med min familj och familjen edlund, nice.

Rullade efter en mastig jordgubbstårta iväg till östansjö till massa trevliga peeps

Hade verkligen så sjukt mysigt!

Vi ( dom ) grillade alla sorters enorma baconinlindade/korvar/köttbitar du kan tänka dig och åt.


Vad vi sen gjorde hela kvällen vet jag inte.. 

satt och kollade på massa kul på datorn, lyssnade på musik, pratade och spelade "upp till bevis" - SÅ JÄVLA KUL SPEL
jag linnea och julia var i lag och vi ägdeeee


kanske inte men vi ledde iallefall när vi bestämde oss för att skita i att spela klart och ägna oss åt annat.


BRA KVÄLL!!! perfekt när man inte har några planer och förväntningar, så blir det ändå sjukt bra :)

och juste,
ROS till underbara walle som gav mig halva sin kexchoklad "eftersom du har ju mens"
varför är inte alla killar sådana? haha 

vi, för exakt ett år sen! :) 


Nu har jag precis rotat igenom hela kylskåpet och jag hittade en massa gött som jag inte borde äta innan läggdags, men fuck daat :)

Detta ska ( som jag sa på facebook ) intas framför kvällens scrubs-avsnitt!

Ni får ingen bild. så cool är jag tyvärr inte idag

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar