söndag 26 juni 2011

and now it's just a matter of days!

Looptroop Rockers – Any Day

And so it is! Fo real nu.


Idag har jag packat typ hela dagen, slutresultatet är tre styckten proppfulla väskor



"OMG HUR SKA DETTA GÅ"

sådär har jag sett ut hela dagen typ

Vid tre åkte jag och träffade amanda och ella en stund.
Ella åkte hem efter lite planeringssnack, och amanda och jag åkte och handlade fooooood som fän.
Hundra paket nudlar, typ. pasta, bröd & nutella! 

Sen gjorde vi pastasallad och stekte pannkakor - här slarvas det inte! Wunderful.

Nu sitter jag hemma och ska strax äta ( min typ sista vettiga måltid på en vecka, nu jävlar ska det njutas )

Att jag är så sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt taggad och att det kommer bli helt underbart behöver jag ju inte ens nämna för det fattar ni ju :)

Vädret är toppnotch, artisterna är toppnotch, vårat tält är toppnotch och allt är KUNG 


NU DRAR JAAAG HIHIIH


snart är jag en av de skrikande.
awesomeeeeeee


juste , jag hade en liten finne som jag köttade sönder typ i sömnen så nu har jag ett fett blåmärke istället.
Ser ut som en finne på bilden men på riktigt är det blått!
Skitsnyggt nu när jag ska go makeupless en vecka, men det är iaf bättre än en finne. sådeså.

HEJDÅ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar