tisdag 7 juni 2011

sånt här kan man göra när klockan är halvtolv, man heter lisa och inte har något liv

Ja!
Så var det dags igen, beväpna er till tänderna
dags o spela idioterna i händerna
dags o knyta näven ännu en gång
bak i fikarummet innan dess på sveriges nationalsång
dags att hitta på nåt nytt som verkar livsfarligt
för vi har glömt akrylamid som gjorde chips farligt
vi är tillbaks igen på mkd o bk
o kidsen dricker inte längre ghbtvål
ge oss nåt att fokusera på, så vi glömmer av våra politiker o sättet dom regerar på

säg att alqaida lurar bakom nästa hörn, att terrorister smiter före folk i sos-kön
ge oss stereotypa vanföreställningar om barn te utlänningar som tar våra penningar
ge oss nåt som stimulerar idioten i oss
tills vi inte längre bryr oss när vi borde bry oss!

SÅ ÄR DET det har dom sagt på tv
SÅ ÄR DET, det har jag läst i gt
SÅ ÄR DET å så ska det förbli, ingenting kommer rubba våran idioti för
SÅ ÄR DET de har dom sagt på tv!
SÅ ÄR DET, det har jag läst i gt
SÅ ÄR DET å så ska det förbli, ingenting kommer rubba våran idioti


ajjaja!
Du vet jag klipper ut, sparar vanligtvis nån notis
om du sticker ut, hamnar du på dörrn till min frys
som bevis på att mänskligheten ännu inte lärt sig ett skit.

det är samma trötta snack på repeat så jag flippar ut
,fyller upp ett glas med min sprit
tills det tippar ut, dränker alla vidriga svin i bensin,
lunta på , tvingar kids att se på så dom aldrig växer upp i tron att himlen är blå
ja! vi borde jaga dom med fallskärmsavtal, istället för att jaga ut apatiska barn men
så mycket enklare att krossa nån som ligger ner
låtsas att du inte ser
tills dom inte tiger mer
för alla vet att det är skådespeleri, dom är för lata för att jobba fan det fattar även ni ,hö
dom lever lyxliv på barnbidrag och socialbidrag, ni måste vakna snart

jupp
SÅ ÄR DET det har dom sagt på tv
SÅ ÄR DET, det har jag läst i gt
SÅ ÄR DET å så ska det förbli, ingenting kommer rubba våran idioti för
SÅ ÄR DET de har dom sagt på tv!
SÅ ÄR DET, det har jag läst i gt
SÅ ÄR DET å så ska det förbli, ingenting kommer rubba våran idioti

inte 100% men vafan.

Roffe Ruff - Så är det (ideologi )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar