torsdag 9 juni 2011

lite låg

jag vet inte om det är för vädret som gör att man inte riktigt får nån luft, 
om det är för att jag bara sov typ fyra timmar inatt
 elller om jag helt enkelt har för mycket i huvudet nu.
Men jag är iallefall lite låg, lite borta, lite slut i rutan som min mor skulle uttryckt det.

Tolka inte detta fel nu! Inte ledsen, absolut inte ledsen.

Why should iliksom ? Har äntligen sommarlov nu, massa ledighet, kom nyss hem från ett dopp i bäcksjön, ikväll ska jag till elvira och mysa och sen ska gustaf sova här.
Så liksom, inga fel alls! 
Men bara lite borta som sagt.




 för att få ihop någonting över huvud taget så har jag bestämt vad jag ska göra nu : 

Jag ska dra på en fin chillarlista och städa rummet till den.

Sen ska jag flytta min älskade buuumbox till mitt sängbord och rippa upp den nya timbuktuskivan som ligger och väntar på mig. 
( Flyttandet närmare sängen skall göra att jag verkligen kan ta upp varenda ton )
 (nejdå, jag har inte skyhöga förväntningar på skivan )


Det i kombination med den sista bueno white från italien i min säng,
 och lite sömn på det kanske = avslappning and perfection! 


Sen är jag nog människa igen, och kan ta åt mig att vi nu är lediga en jävla massa dagar, och allt sånt där gött som pågår :) 

mittt smink ligger under ögonen sen badet och mitt hår är dyngblött och luktar sjö.

därför får ni ingen vacker bild från detta nu att lyfta det här inlägget med


men en ifrån rom har väl aldrig skadat :) 

Sådär, hörs inatt eller imorn eller sen - noone knows! 


Lajsa works in mysterious ways! 

puss





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar