torsdag 23 juni 2011

tillbaka i världen


Efter ett dygn av skrikande, regn, godis, naturens alla faror och nattbad.








Carro, elvira , amanda och jag har alltså tältat en natt, vid en sjö.

Vi har ätit nudlar, korv, chips, choklad och marshmallows

vi har skrikit för att rävar kryper in i våra ansikten, för att fiskar attackerar oss och sen vägrar dö, hur man än vrider, bankar och vänder,
 för att knotten bestämde sig för att fucking äta oss och för att åror går av när man drämmer dom i stubbar.

vi har badat , iallefall elvira och jag . mitt i natten.
 det brukar vara sjukt skönt, men det var panik eftersom jag kom på i luften (när jag redan hoppat liksom) att det finns massa ormar i vattnet, plus att det var sjukligt kallt.

Vi har pratat en hel miljard stycken ord, spelat lite kort, sovit i en hög, skrikit lite mer.
Rott båt, o c h s å v i d a r e  : )

Det var så jävla awesome. vi är awesome. 


Nu ligger jag och är allmänt äcklig i ett allmänt äckligt rum.
Jag är allmänt chill och så allmänt jävla glaaaaaad! Reason , why?









och sen ba, UNTS UNTS UNTS





JARÅÅÅÅ 


nu ska jag ut och sparka boll i det vackra vädret! 


so long bichesss

Chamillionaire – Good Morning

2 kommentarer:

  1. JAG VILL GILLA 100GÅNGER TILL<3

    SvaraRadera
  2. HIHI GÖR DET!
    gå in på massa olika datorer... hihihiih

    SvaraRadera