onsdag 15 juni 2011

en miljon bilder och tusen ord





Sådär.
Nu har det blivit ett sånt där occassion (staaavning
iallefall, händelse på engelska
som jag har både hittat datasladden till mobilen och kopplat in den!

Så nu kommer en massa bilder från mobilen som jag hittils har klickat denna tidigsommar

vi börjar med en suddig jävel från picknicken.

ville mest fånga känslan, fick även med lite suddighet


as the night passed hamnade vi i niklas soffa


FICK ÄNTLIGEN KORT PÅ HÖVDING SNETÅ'S SNEA TÅÅÅR
lycka




i en annan del av hallsberg,fan nu ljög jag exakt precis samma del,  en annan kväll hos niklas


kram 
och
glass



liksom, bara sådär
cilla : hej vill ni ha glass,jordgubbar och chokladsås?
jo tack =) 

och då, när man inte trodde att det kunde bli bättre

SÅ TOPPAR VI MED CHIPS! 
jarråååå







här tog jag ett par bilder när gustaf och jag cyklade till östansjö en kväll

kväll klockan 9


6 timmar senare



nästa morgon var han pigg
han är det halvrosa 


Jo, studenten var man iväg på också ju


man såg mycket av utruset så att säga



blumma

Juste, åsabroarockan var vi ju till också, 
blev inte mycket kort men osten af mozzarella och älska mats fastnade iaf på kort :)




-






en dag fick jag för mig att fortsätta på listan, eftersom jag har fastnat på nån punkt med dagens outfit och jag orkar aldtrig göra det, så jag tog ett kort på dendagens kläder. fient.





pannkaksfrukost



och en annan frukost som var gott

wtf, borde kanske bli matbloggare? vad tror ni? 

appråpå mat, här är

se bich in se kichen 







där han hör hemma! 



sjö också.




OCH HÄR ÄR VI NU


eller egentligen för ett par timmar sen, time flies on the kväll.


Min fina moder hade bakat frallor o köpt jordgubbar som jag åt vid halvelva när jag kom hem, finare än snus mwihihiih.

Det inttogs framför how i met your mother . - harmoni som emil skulle sagt! 


Idag var jag med gustaf på förmiddagen och sen moppade jag hem, chilllulade hemma, åkte till hallsberg och chillade i en park nånstans med anton, elvira och amanda.

Sen åkte flickorna i sällskapet och kollade på fussball i östansjö, ( viiiinst till dom mest gröna, 6/7-0)
Och sen åkte amanda och jag hem till henne och chillade lite.
Jo, lite allsång på håkan hade vi också, det var fieeent <3

Nu sitter vi och pratar om massa bra.
Saker som är inte kul och saker som är kul och bra







denna mysiga kille vaggar mig in i sovmoode ikväll också


tillsammans med älska mats


för bra!

är helt uppfylld med känslor åt höger och vänster just nu.

kanske bäst att sova 



Pusss 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar