tisdag 21 juni 2011

hej

nu är jag här igen

Jag har inte haft någon vidare blogglust dom senaste par dagarna, av olika anledningar som några av er säkert har koll på.

Gårdagen
var.. konstig.
Jag tänker inte vräka ur mig massa detaljer i bloggen men den var väldigt turbulent.



På eftermiddagkvällen åkte jag till laxå och emma , var där en liten stund och sen åkte vi hem till ellen för en mycket mysig
kväll med mycket ätbart, mycket prat och lite film och musik , en ag kom också.

Jag somnade nån gång under "Definitely Maybe"  en film som verkade skitbra, men klockan var natt så lilla lisa somnade som en stock.

Nu sitter jag på mitt rum, jag är askissnödig men orkar inte gå...










Funderar på att städa lite på rummet, det ser förjävligt ut , och sen lägga mig i hängmattan med en bok.

Det är inte fint väder så det suger säkert,men det lät mysigt eller hur? 



Kommer nog sluta med att jag sitter kvar här i sängen,framför datorn och äta saker så jag slipper borsta tänderna, om jag känner mig själv rätt.


Ikväll/idag/nångång ska jag åka till hallsberg och träffa amanda och planera lite inför allt som är coming up, p&l, midsommar och våran fiesketur.

Tror att jag ska ta rematch på krocket med emil också, jag förtjänar en fucking vinst! Jag ledde nästan hela tiden sist, sådeså.
Nu ska jag gå och pudra näsan, detta går inte längre.

Va , va sa ni?
Vill ni att jag ska lägga upp mina starrade på spotify?

Ameh, okejdå







Björn Wallgren – Skavsår I Hjärtat
Björn Wallgren – Kvartifem
 – Tingsek 'World Of Its Own
Bruno Mars – The Lazy Song (Official Remix)
Thomas Järvheden – Stureplansvalsen
Thomas Järvheden – Fejkade fejs - Bonus
Labyrint – Tribulations
All Time Low – Get Down On Your Knees And Tell Me You Love Me
All Time Low – Time-Bomb - Acoustic Version
All Time Low – I Feel Like Dancin'
All Time Low – A Daydream Away
Mary Mary – Shackles (Praise You)
Beyoncé – Best Thing I Never Had
Flipsyde – When It Was Good
Simple Plan – Perfect - Acoustic Version
Bruce Springsteen & The E Street Band – Into The Fire
Chords – Night Time Come
Timbuktu – Sagoland
Mumford & Sons – Roll Away Your Stone
Gin Blossoms – Hey Jealousy


.-... orkar ju inte ta alla, jag har nåt på 300 starrade ( borde rensa, jaa ) men det där var dom översta :)

Nu går ja, ha det bra, puss








tack alla underbara som hör av sig och stöttar, ni är värda allt i världen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar