fredag 10 juni 2011

oj oj oj

where the fuck to begin? 

tänkte idag berätta om lilla vilsna lisa. för där finns det en del att säga faktiskt


Jag vet att jag inte bör blogga när jag är trött, eftersom det ändå inte blir nån kvalité i det hela då,

 men jag känner att det har gått alltför många timmar sen sista inlägget infann sig, och det vore faktiskt bra att få ner det på papper, ( om än digitalt )
för att på så sätt styra upp tillvaron i mitt ormbo till huvud.


Eftersom jag som sagt är trött så blir det en slags punktform.
Nu kör vi



Virrighetsincidenterna som har inträffat sen igår :
-Glömde mobilen hos gustaf


-glömde en bricka och en jacka på bussen


-somnade ifrån en bäcksjödejt med elvira, bella och gustav - hann dit, en timme försent dock!


-hade typ 5 kronor på kortet så att tanka med det gick halvbra ( skall tilläggas att det tog 10 minuter för mig att fatta att man skulle betala först o tanka sen, jag stod där och tryckte ner slangen och fattade inte varför det inte hände nåt


-kom hem och somnade ifrån all yttre kommunikation (precis efter att jag skrivit "låg"-inlägget)  och fick på så sätt hela världen tro att jag var borttapppad.
Tove visste inte att jag hade kommit hem, gustaf visste inte vart jag var, elvira visste inte vart jag var och mamma visste verkligen inte och ringde runt till ovanstående som somsagt inte heller hade nån aning.
Facebook försvann sen när datorn stängde av sig och ja.. kaoz


Sen när jag upphittades snusandes i min säng så blev jag stämplad som mycket klantig.


-Jag tog inte med nån hjälm till gustaf eftersom han sa " jag tar med en hjälm" och jag inte såg att han ångrade sig sen



-vi spelade buzz och frågan löd "vilket land beräknas ha högst population år 2014 ( eller nåt sånt ) alternativen var typ ryssland,kina,kanada och usa. jag trycker på usa när det uppenbarligen ska vara kina,och skyller sen (när jag återigen blir idiotförklarad ) på att jag trodde att frågan var "vilka europeiska land...." hehe.


-jag kollade fel på buss imorse så vi höll på att inte komma iväg till hallsberg.






Det där hann jag alltså med på ett dygn cirkus - fattar ni då att jag undrar vad som pågår däruppe just nu?



Good lajsa, good.




och nu är jag så trött i benen att jag inte kan stå upp
 och jag är såhär > .... < nära på att börja gråta eller nåt

reason? 





nuff said! 



 så jävla fett :]


Nu ska jag sova ett tag och sen kan jag fill you up med vad jag har gjort föruutom att virra det senaste dygnet, det kan ju vara läsvärt det med :) 

Men det tar vi sen! 
Puss 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar