söndag 5 juni 2011

en dag kvar nu

Imorgon släpps äntligen timbuktus nya album! 


sagolandet

Förbeställde den för flera veckor sen
 jag är så sjukt taggaaaaad

Har två av hans album tidigare och dom är så jävla coola på någe vis.
Dom är inte sådär träliga som en del skivor kan vara, utan dom är genomtänkta och skitsnugga helt enkelt!

Sen är det ju nåt visst att ha spåren på en riktig skiva, mot att ta dom från youtube liksom.

Så a, om ett par dagar har jag denna goding i min hand, gillarrzz! 

värmer upp så länge med min best of timbuktu -lista!
Fett som fan

edit : fan va yr jag var, det måste varit solen.
Skivan släpps officiellt inte förens 8:e.
Dock slängs den upp på internet tidigare, den finns redan nu på wimp och hamnar på spotify snart! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar