lördag 25 juni 2011

"lisa! om 5-6 minuter kommer vi starta little fockers, frukosten är framdukad, det enda dåliga är att du måste bre mackorna själv"



....Denna replik slängde far ut sig imorse när han slagit upp min dörr och väckte mig.

Så så var det, skitmysigt!
Hela tvbordet var fullt med matjetårta, jordgubbstårta, köttbullar, juice,melon, jordgubbar, marmeladar, bröd osv osv osv


Little fockers var bra också, trean i raddan av släkten är värst- filmerna. hemska, men ganska underbara.
bäst är gaylords föräldrar! 



AOGIPDKFNXVJS

HEJ!!

Jag fick värsta damp-anfallet av gladhet just nu! 
Vet inte varför, men allt är så jävla bra


Okej, jag har lite humörsvägningar i denna period av månaden, men detta är en HÖJD 


SÅ TYP

vet inte exakt varför. men allt är bara bra.
igår var skitbra, 

om TVÅ FUCKING DAGAR ÅKER JAG TILL PEACE!!!

veckan efter det så drar herman, kalle, lisa och jag till götet om allt går som planerat och går på kaptenens releasekonsert/fest/grej - drypande fettt 



Om några timmar kommer richard och emil hit och då ska vi och tove kolla på massa bra filmer, äta donkan och massa annat fettigt.

Imorgon ska amanda jag och ella steka en jävla massa pannkakor, göra pastasallad, raka benen och köpa silvertejp! finslipa alltså



Jag är så taggad att jag tillomed sitter och lyssnar på lmfao! fuck liksom?! 
Men nä, nu ska jag dra ut och springa nåt varv i eljusspåret, i den nyregnade luften! awesome.

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar