måndag 6 juni 2011

t-j-o-h-ooo

Nu kommer ett sånt där snabbt jaghargjort-jaggörnu-jagskagöra-senskajaggöradetta-inlägg! 


Eftersom klockan rullar på och jag måste duscha osvvv 

jag har : Alldeles nyss sprungit : )
Det var inte skönt alls, jag åt skitmycket vid 8 så det blev att springa vid 10 haha, smaaaart

plus att jag var skitmätt så det var inte gött i magen att springa - tjenare hållll
plus att det var kvavt och förjävligt så det var inte mysigt alls..
men jag sprang hela vägen, tänkte att jag skulle vara lite bra för en gångs skull



jag gör nu : bloggar (whaaat?!?!? det kunde ni aldrig gissat)och lyssnar på barrabaaaasssss, liky


jag ska : hoppa ner och duschaaaaa 


sen ska jag : lägga mig och kolla på scrubs från början i ordning denna gång, har laddat ner första säsongen :D 
kung


och självklart sova, eftersom det är skola imorgon, hur fuckat det än är...
känns verkligen som sommarlov redan!



HA DET BRAAA
PUSS OCH SVETT 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar