lördag 18 juni 2011

hungrig som ett as

hej hej hej! 

Nu har jag landat med en schmäkadäängduns i min älskade säng, det var alltför många timmar sen jag låg här och göttade mig!

Ska hoppa upp igen om ett par sekunder dock, för att fixa något ätbart att stoppa i min mage som just nu känns som ett svart hål, endast ett par geléhallon och några chipsbitar snurrar runt där, och belive you me ,is not enough.



Men jag får skylla mig själv som inte tänker längre än vad näsan räcker vad det gäller parallellen mellan tidsrymd och hunger. 


-
Idag har varit en bra dag. Mycket bra.
Jag vaknade som ni såg i en bra tid, och på ett bra sätt.
Jag slängde mig upp och slängde i mig lite ätbart och slängde mig på moppen.








 dagen bestod mest av bäcksjön-häng med amanda, elvira, emil och walle.
Det var väldans mysigt, vi låg bara i solen, åt jordgubbar och masserade varandra typ
.


Allt var frid och fröjd tills WALLE får DAMP ( typ för att jag stack in en pinne i hans rygg på en finne och för att jag skvätte vatten på honom ) så när han sitter o masserar mig och jag nästan sover så häller han fucking mjölk  på mig! jävla fftaard 



jag åkte hem vid fyra, drog ihop en äcklig omelett och fixade mig lite.
Fem kom richarrrd och vi och tove åkte till kvarntorpshögen, stallde mopparna och gick uppför en kilometer lång uppförsbacke

Jag brukar vara rätt duktig på att överdriva saker i denna blogg, men detta är ingen överdrift.
Det är allt annat än en överdrift.


Jag trodde jag skulle dö både en, två och trehundra gånger



Sen när vi kom upp var det typ en miljard pensionärer på en stor gräsyta, liksom uppe på ett berg kändes det som. Det är väl det som är högen antar jag .


Jag var lovligt förbannad kan jag ju tala om 
" VEM FAN LÄGGER EN FUCKING FESTIVAL MITT UPPE PÅ ETT FUCKING BERG?!?!?!"

en dam skrattade åt mig.



Men pensionärerna försvann, dom hade tydligen kollat på tommy körberg innan...
Inledningsbanden gillades inte något vidare, men sen spelade älska mats, brev till kalle och brown bag bluezz och då vare guuuuuuuuld.
Förövrigt var det trevligt sällskap och relativt uppehåll gällande regn, så sammanfattningsvis riktigt gött.

Sen tuffade jag hemåt men stannade till nån timme i hallsberg, hos anton och kollade lite på en film o sååå.
Och nu sitter jag här!

Tro inte att jag är dum föresten, jag har faktiskt varit nere och fixat mat nu emellan bloggvarven.
Couscous, kyckling och sås blev det! hohihihhuhu



Nu ska jag göra ett försök till att kolla på the drifter och sen somna i någolunda vettig tid.

Får siiii hur det går daa


Ni får ha det bra små jordbuggar, hejdå!



Ena stunden känner jag by Älska Mats


löf

2 kommentarer:

  1. tur att VI fick skjuts uppför backen iaf!! :P kul att du tyckte om musiken iaf! ena stunden känner jag..en bra låt ;)

    SvaraRadera
  2. haha era jävlar :)
    guld ju!

    SvaraRadera