onsdag 1 juni 2011

tjobree

allt är somrigt, soligt, nyklipptgräsigt och shortsigt och det gillar jag mycket!




Denna somriga känsla ger mig dock ett galet sug att träffa folk och hitta på nånting ..
Lyckligtvis så har jag micket fina vänner att alltid hitta på nåt med så därför ska jag tuffa iväg till hallsberg snart!


Idag hade jag sovmorgon och bara en lektion som bestod av att mattias och örjan berättade om sin resa och gav oss choklad. typ. Fint det iaf.


Därför åkte jag in till örebruu och tänkte byta tröjorna från bikbok som var dumma i storleken till andra storlekar,
 men det fanns bara skit kvar på rean och jag kunde inte bara få pengarna tillbaka så aaaa det sög.


Men jag träffade emma och ida en stund och gick med dom så det vart ändå en mysig dag :)
 åt en rostbiffbaguette från labaguette (rekommenderas inte men jag försökte bryta mig ur kycklingströmmen .. big mistake)
Vi promenerade runt lite, men jag åkte hem redan kvart i två med den naiva förhoppningen att komma med 14.10 bussen ( eftersom tåget skulle anlända 14.05 )
Detta gick dock icke så jag fick drösa runt i hallsberg en timme istället i väntan på nästa buss.




Nu är jag som sagt hemma! Har klippt gräs och blivit svettig och äcklig.
Dock orkar jag inte duscha , får hoppas att mina vänner tycker om mig ändå.


Jag skall strax svänga ihop en omelettt ( min typ favoriträtt när jag gör den själv hihi )och sen åka iväg.


(jag bara älskar att åka moppe på sommarkvällar! vet inte varför, men det är underbart.)




Ha en braaa kväll ute i sommaren nu små tomtar!


Pusuuuuuusususususus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar