onsdag 1 juni 2011

home sueeeeet home

Klockan är nu halvtre, och jag skall stiga upp fräsch och pigg som en nötkärna,
för att fira mormor imorgon bitti klockan nio


Det innebär.................. för få timmars sömn.

jag är för trött för att orka räkna efter, vilket är galet eftersom det är typ mitt största tix.. att alltid räkna hur många timmar jag har sovit/kommer få sova..

Nåt mer som är galet är att jag sätter mig och bloggar om det här när jag lika gärna kunde ligga i min säng och snusa!
Det är ju inte en jävel som läser detta nu iallefall....
Men är man jag så är man :)

Har iallefall haft en sjukt bra kväll med mina bästa folk,jordgubbar& glass,de godaste och mest menlösa snacksen i världen, spårade konversationer, donkan och tillslut tp och sen film!

Micket fint, nu sover jag

godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar