lördag 4 juni 2011

lillelovet

Jag hittade inte schladden till mobilen, så det blir visst inga bilder alls, men okej , vi kör på ändå!


Såhär har min vecka sett ut:


Torsdag: Åkte jag till mormor på morgonen, som ni läste.
Där var det massor med folk i alla åldrar mellan bebis och typ hundra år, det var helt okej : ) mycket mat mehe
Vi var där cirka hur länge som helst, vi kom hem vid sex typ.


När vi kommit hem så hade vi ätit exakt hela dagen och jag ville bara lägga mig och typ dö... Men mor och far släpade med mig till motorp ut på en springtur, kändes mycket hurtigt!


Gick skitbra ett tag, tills jag började springa efter gula snören på träd istället för gula skyltar och sprang helt fucking vilse, ingen stig eller nånting och jag såg gula snören på typ alla träd...


Senare visade det sig att gult snöre kring ett träd=trädet ska rivas.
hehe
Så jag blev skitförbannad och började gå tills jag hittade en stig, och det tog sin lilla tid... 




På kvällen kom gustaf till mig, vi pratade lite och åt mat vid 9.  Sen bestämde vi oss för att cykla till östansjö!


Sagt och gjort och rullat , vi tog oss dit och kollade på film ( nån halvkonstig med sskiiiiitsnygga irländare )

bra faktiskt


Mysig kväll, 
vi gick ner och kollade lite på bäcksjön, walle och niklas rodde runt som två idioter i en cirkel i nån båt dom hittade.. sötnosar :)
Sen kollade vi på butterfly effect - kuuuuuunglig fortfarande



Vi cyklade hemåt vid fyra typ, och det var helt ljust!
Sjukt mysigt!
Man var trött, hungrig av att inte ha ätit på massa timmar, fåglarna kvittrade arslet av sig och vi såg RÄVUGAAAAR , SÅ SÖTA JAG DOG - VERKLIGEN SOMRIGT ALLTIHOP
Aja, sen sov vi till typ elva eller nåt :)


Fredag:  Vaknade som sagt vid elva,var pigg som fan.
Inte gustaf.


Jag hoppade runt och fixade mig ett tag, sen åt vi frukost och fixade inför DAS PIIIICKNIIICK.
Jag åkte med elvira in och gustaf åkte med aron.
Först samlades vi alla i hallsberg men sen kom vi fram till att det var för fucking varmt så då åkte vi till bäcksjön och placerade våra rumpor där istället :)


så galet mysig eftermiddag 
Vi var nog typ 16,17 personer sammanlagt, folk kom och gick lite hit o dit.
Vi spelade volleyboll, åt massor av saker , typ kladdkaka,kakor, köttbullar och jordgubbar, spelade gitarr, badade, körde lekar och aaaaaaaaaaahw <3


Vi var där från typ fyra till nio tror jag  (!) och åkte sen hem till niklas och tjötade i några timmar.
Kollade på film också. nånting med dracula- kuuung på nåt vis


Lördag: det är idag va?
A juste, jag vaknade vid nio på det minst mysiga sätt möjliga


Jag låg och dvalade, på snoozemode när jag känner att det gör så jääävla ont i armen 
så jag börjar vifta med händerna och armarna som fan , och inser samtidigt att det är en getingjävel som har bitit mig.
Medans jag är upptagen med att vifta och inse så flyger den saten in i min stora sovtröja och bestämmer sig för att käka vidare på mig så han tar ett bett av axeln också!


Flög upp ur sängen och kastade av mig tröjan på två sekunder.
Efter det var jag klarvaken, men ja, jag kunde vaknat på ett trevligare sätt.


Hehe.
När jag aloeverat in mig så började vi packa massa mat och badkläder och stoppade in i bilen tillsammans med min underbara sommarskiva, hakade på båten och tuffade iväg till vättern.


Vi åkte ut en liten bit och la oss på en ö som hette typ gråmulen eller nåt annat skitfult.
Mysig var den iaf, jag lade mig på en filt och knallsov hela dagen med musik i öronen, det var finfint :)

Vi kom hem vid sex typ, och då började det lagas mat på direktesnutten så det blev inget springande idag :l


Sen drog jag då till walle som ni såg, för lite kubbspelande, äggstekande och allmänt flummande gällande begagnade danskineser. typ.

Imorn:
Eller tekniskt sett, idag , klockan är nu typ två....

 ska jag försöka ta mig in till hallsberg till 14:00 på någe vis, för att kolla på anton och eimil som ska spela nån slags semifinal...
 handboll äre iaf haha :) 

Sen åker jag till gustaf och spenderar min natt och nästa dag däär.

Så det verkar inte bli o tjoffa in nåt mer löpande denna helg, ajajaj.
Men det är som det är , vänner, solsken , slappande och pojkvänner går faktiskt före, hehe /hurtiga tjejen



Så så jäkla guld har jag haft det! 

Det är säkert inte en jävel som orkade läsa allt detta, eftersom det inte fanns några bilder.. (pfff, barnbokstöntar)men om det var det så var personen i fråga mycket duktig!
Och jag skriver ändå mest för att få ur mig lite känslor, plus att jag vill kunna läsa det här sen i typ november, mitt i suicide -perioden och minnas att livet faktiskt inte suger så himla mycket!


Så aaaa, bilder får ni nån gång när jag städar på mitt rum och hittar sladden! meheeee.

Nu ska jag sova sju kvart i timmen!


Yeeaaha, gooodnight :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar