fredag 10 juni 2011

härry potter och caribbeanchoklad

...under en filt i soffan





så spenderar jag denna underbara kväll efter denna faktiskt mycket fina dag! 

Verkligen inga fel, jag njuter till 100% att få vila och liksom, do mi ting.

Idag...:

 sov jag lite för kort.. gick upp halvtio tror jag, eftersom vi skulle in och kolla på studenternaaa.
Fixade mig och släpade sen upp gustaf för en frukost och en vandring till rallydelar.
Där inhandlades en ros och ett kort, sen gick vi ner och väntade på bussen

som visst inte ville komma

alls.
eftersom jag kollade feeel :$

Så vi fick löpa hem, låna bensin av farfar, tanka på moppen och sen ränna iväg till hallsberg.
Vi hann precis, träffade carro och smet sen runt i smeten av människor och försökte se studenter...


Tyvär är man inte två meter lång och därför såg vi enbart baksidan av en miljon studentskyltar.

Men det var görfint väder och skitbra stämmning, så det var mysigt ändå :)
Studentvagnarna varierade i kvalité, en del var as-trashiga och en del var klockrena haha ..

Efter tåget eller vad man ska kalla det så satt vi och fikade några stycken, jäste mest sådär.
( merparten av sällskapet tog igen sig från gårdagen bakom ett par stora glasögon och med en fet kladdkaka i näven )
Jag åt min lunch i form av ett bett från världens största cupcake, made by josefin, haha hugely mättande och micket delikat! :D 



Als der regen kam moppade jag hemåt endast iförd shorts och en tunnsomfan trekvartströja - ingen höjdare!
Som tur var fick jag låna en tröja och ett par byxor av carro så det löste sig lite bättre, men satan va kallt det var!

När jag kom hem så städade jag lite i huset, stekte två ägg och åt dom, sen sov jag ett par timmar hehe...

Det tempot har hela min kväll haft, micket fint! 
Verkligen behövligt : )

Juste, gårkvällen har jag inte berättat om heller...
Fan nu har jag malt på skitlängee..., jag orkar inte skriva så mycket om det...
Men det var asmysigt! 

Vi grillade, buzzade, spelade kubb och gitarr och avslutade med kenny starfighter. bra kväll!

Så, nu är detta inlägg slut!
Typ.



Just nu jazzar jag i min säng med timbuktus skiva rullandes i stereon , giillllar den meromeeer




såhär ser jag ut också, fieent

imorgn ska jag 
1 kolla på syster när hon spelar fotboll, guld!
2 åsbrorocka lite med kusin
3 kanske träffa denna fina brud 
way to länge sen! 


NU blir det scrubs- min nya kvällsritual mehihi.
Och sen sova massa timmar =)
Pusss! 



Timbuktu – Sagolandet - hela albumet
Timbuktu – Sagoland - låten som jag fastnat mest för hitils


ä vafan, vi slänger upp bilden igen, blir så jäkla glad av den! 
HIHOHOHEJDÅ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar