lördag 11 juni 2011

tjenatjena sötnosar



nu sitter jag i lollos mysiga rum och chillar, fint som fään!
hon praatar i feleton så jag tänkte passa på att blogga lite... dok är tangentbordet knas så det är inte lätt!

Dagen har varit braaaaa
, åsbrorocken med kusin , tove och emmy och senare lite mer folk.
Musikstilarna varierade lite mellan saker jag tyckte mycket om och saker jag tyckte mindre om haha, men det var gött : ) -
Vi sitter mest o pratar här, och myser, vi är skittrötta båda två och har mycket att prata om så det är pärfääkt.

Hörde lollos mamma säga nåt om cheeseballs, skruvar, popcorn, dricka och godis nyss btw, så detta kan bli en mycket lyckad kväll mwihihihi  :]

Okej ovärt blogginlägg -tjeee!
Men så kan det få bli ibland, jag är ju förövrigt en högklassig bloggare..............

Ha en trevlig natt alla männsikor och persikor

pisss o puss

haha hejdå 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar