onsdag 8 juni 2011

barabampapaam ( dudududu )

man måste dö några gånger , innan man kan levaaaaaa

Hade håkan-allsång i bilen påväg hem från degerfors, sen dess har jag haft den på hjärnan.

IDAG

vaknade jag klockan halv åtta
, åt frukost och fixade mig och alltsååånt
Sen kom örjan och hämtade upp mig, vi åkte till laxå och hämtade upp tre morgontrötta tjejer i form av ellen,emma och linda och SEN

åkte vi till degerfors



not even god knows why

Men det gjorde vi iaf.
Fikade hos louise 
gick till ralfs
åt kebabpizza med pommes
åkte hem

slut på skoldag.
HEHE

Så nu sitter jag här och väntar på att samhällarna ska sluta, för sen ska jag göra ett litet hemligt sammarbete med dom.

ni kan aldrig gissa vad va? hehe.

Efter det ska jag gå o ta ett syntest för körkort och sen slinga håret hos issa!
är lite trött på att ha hälften brunt o hälften blont.

-

Ikväll blire att åka o kolla på match när min lilla syster spelar, springa med richard och sen åka till gustaf!

Fullfartsdag, hoppas att tiden räcker till.

Nu ska jag åter snöra på mig mina svettiga skor och dra!

Posss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar