tisdag 14 juni 2011

SPRÄNGIT

dubbelt så långt som jag brukar också, that's i now are a glaaad giiirl


så glad!
Har kanske saltbrist eller nånting, kommer inte på nån annan förklaring till det plötsliga "hej-jag-vill-prata-på-engelska"-rycket

( det kan botas med chips har jag hört )


huhuhuhuh

Idag har jag gjort dedär som jag skrev om igår faktiskt, inte klippt någe gräs eftersom det regnade men förövrigt :)

-

Inledde dagen med att steka pannkakor till ted gärdestads somriga toner och fortsatte den med att äta dom framför barnen på saltkråkan eller vad det heter, tjorven och skrållan ochdom vet ni ...

Sen var jag tråkig och fixade massa grejer som vi inte behöver skriva om, s
en kom mor och far hem med GRÄDDTÅRTAAA och rosor! eftersom nu har vi alla officiellt sommarlov

Finfint, jag grundade med det och en kopp kaffe och gav mig sen ut i spåret då.
Gick bra som as, kanske alltid borde äta tårta innan jag springer , heheee.


-

Ja nu sitter jag här, svettig o äcklig på mitt golv och klunkar vatten och saft, ska snart duscha och äta sen brummar jag till pojken.

Juste , jag passade på att fixa om litelite gällande dekorationen / skivplaceringen i mitt rum
(alla brukar mest ligga i en hög typ )
 såhär ser det ut nu



lite dålig bild dock 
men det är en dylan, en stones, en beatels, en robyn, en bob marley och en nirvana =)
Tänkte roots men så smet robyn in bara för att hon är så snygg


granen fick flyga upp på en hylla! 

och älska mats och timbuktu nästlade sig in i min buddha-hörna


AJAA NU SKA JAG SKUTTA VIDARE

tjarååå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar