tisdag 7 juni 2011

lisador is afk

jag har väntat på ett regn huh? 


weeelll no moore! 


Ingen missade väl ösregnet/åskan/blixtrarna som flög förbi nyss? 
Jo ni som inte bor i vretantörpan kanske, men vi andraa =) 
(blixtrar och åskar gör det fortfarande föresten men jag orkade inte vänta med att blogga längre så jag låtsas som att det är över)


Först småregnade det lite bara, då fick jag värsta energikicken och sprang runt på gräsmattan, barfota i regnet (tackar herman för idén) och fintade av lite träd och buskar.


Sen började det åska och blixtra så jag smög upp på altan och drack rabarbersaft mehihihi.
Sen ökade ovädret i kraft - både med regn, åska, knallar och blixtrar så då gjorde jag persikote och satt med en filt på altan hur länge som helst och mös.


Satan vad jag älskar sånt här väder!


Nu är luften så jäkla fräsch så man nästan kan dricka den, istället för att kvävas i den, och plötsligt känns livet mycket lättare :) 
Som att man plötsligt får i sig syre igen. 


Det gillar vi.


Nu ska jag nog kolla på ett par avsnitt scrubs och vänta på att min kusin kommer hem så vi kan ta en nattpromenad! 
Förhoppningsvis regnar det då också, fatta va mysigt.


pussss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar