lördag 4 juni 2011

DO THE CREEEEEP

jag är inte i stånd till att blogga nu, egentligen, det kommer bara bli en massa dravel eftersom jag är så heals over head och over the top överfullt med såna dära...
Känslor
Såna där halvgay men ändå sjukt överväldigande känslor som  är så somriga så det rinner över! 


Just nu har jag inga bilder att kompa med så jag tänker inte slänga på er massa text om dessa underbara dagar som har flytit sen jag bloggade sist, just nu.


Men kortfattat kan man säga att vi har somrat utav bara faaaan.


Just nu ligger jag i en hängmatta på baksidan, i halvskugga och på mig har jag bikini och hängelshorts.




svårt att fånga skiten på kort, men jag försökte iallefall.

ser halvmuppig ut men, swallow it




Pappa har precis tänt grillen och för fem minuter sen satt jag och knaprade jordnötter och drack schwepps med saft i.


Lite bruce springsteen i bakrunden på det och sen är jag speechless, hit by summer så att säga.


Dis is livin the life, 'nuff said.




Återkommer senare med lite fler bilder kanske, har  inte så många men ett par ska det nog gå att skrapa fram! 


Nu ska jag svassa iväg på mina barfota fötter och somra vidare.


Ha det braaaa tills vi hörs igen, puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar