lördag 25 juni 2011

klåckan är tre

det är ljust ute


kom precis hem från en nattpromenad med aron


sitter och jäser i soffan med tove och richard som är djupt nerdiskuterade i vapen, gud och skit.

jag är törstig, trött,hungrig, fryser och är riktigt glad :) 



Idag gästades tove och jag av emil och richard (sistnämda bara en stund)

Vi skulle ha tjockardag så vi började med att tuffa bort till donken.
Detta var min idé eftersom jag verkligen vill smaka den nya med nacho-grejer i :o
Men såklart fanns inte den och jag fick äta en äcklig gammal jävel bara för jag var så hungrig efter att ha sprungit...





Aja, sen åkte vi hem, kollade på "V för Vendetta" , guld film, och
 "Johan glans tour of skåne" - guld även den.
Men efter två filmer fick mina ben spunk
och jag tvingade ut emil,anna, agnes och tove ut på kubbplanen!
Efter några svettiga matcher utgick jag och tove som segrare i två och emil i en. göööttt.



Sen åt vi massa godis och kollade 30 sekunder på nån film, 30 sekunder på harry potter , bestämde oss för att se inception men slutade med att kolla på hair! 

världens bästa film ( dock inte enligt emil, synd bara att han sov hela filmen


Skitmysig kväll sammanfattningsvis. Chill . Tjock, javisst men å så skön =)

Nu står jag och vacklar lite mellan att äta mat eftersom jag är yr och mår illa av hunger. Tydligen räcker inte mcdonalds,cheeseballs och tuttifrutti som mat  på en dag 

eller gå och lägga mig och bara äta sen när jag vaknar, eftersom jag är fett trött.

HAHA intressant va! kände jag att det var måste jag få säga.. 

men jag är trött o då blir det som det blir mehehehhe


Tack o hej o puss på dig, godnatt! 














skitbra film! nu. sääääng säng säng ( sova sova sova )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar